Розклади занять слухачів з 15.04.2024 по 19.04.2024 року

Cписок спеціальностей:
  1. вихователі закладів дошкільної освіти
  2. директори закладів загальної середньої освіти (за Концепцією «Нова українська школа»)
  3. учителі (викладачі) біології і екології, основ здоров’я, інтегрованих курсів освітніх галузей «Природнича», «Соціальна і здоров’язбережувальна», міжгалузевих інтегрованих курсів (за Концепцією «Нова українська школа»)
  4. учителі (викладачі) зарубіжної літератури, інтегрованих курсів освітньої галузі «Мовно-літературна» (за Концепцією «Нова українська школа»)
  5. учителі (викладачі) інформатики, міжгалузевих інтегрованих курсів (за Концепцією «Нова українська школа»)
  6. учителі (викладачі) математики, інтегрованих курсів освітньої галузі «Математична» (за Концепцією «Нова українська школа»)
  7. учителі (викладачі) музичного мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво» (за Концепцією «Нова українська школа»)
  8. учителі (викладачі) української мови, української літератури, інтегрованих курсів освітньої галузі «Мовно-літературна» (за Концепцією «Нова українська школа»)
  9. учителі (викладачі) фізичної культури (виховання) (за Концепцією «Нова українська школа»)
  10. учителі закладів та/або установ освіти «Створення сучасного освітнього середовища (з уточненням категорій, напрямів, компетентностей тощо)» (за Концепцією «Нова українська школа»)
  11. учителі початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»)
  12. учителі початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»)
  13. учителі-логопеди, учителі-дефектологи, асистенти вихователів закладів дошкільної освіти

1) вихователі закладів дошкільної освіти   ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
понеділок
15.04.2024
1Особливості організації інклюзивного освітнього процесу в ЗДО219Коврігіна Л.М.;
2Комунікативна компетентність як умова формування ефективного стилю педагогічного спілкування219Завязун Т.В.;
3Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачу219Завязун Т.В.;
4Алгоритм надання першої психологічної допомоги дорослим і дітям у кризовій ситуації219Косигіна О.В.;
вівторок
16.04.2024
1Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища219Стефанович О.П.;
2Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища219Стефанович О.П.;
3Реалізація діяльнісного підходу в дошкіллі та НУШ: реалії сьогодення219Орлова О.А.;
4Реалізація діяльнісного підходу в дошкіллі та НУШ: реалії сьогодення219Орлова О.А.;
середа
17.04.2024
1Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти219Гуменюк А.В.;
2Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти219Гуменюк А.В.;
3Цифровий дизайн сучасного освітнього простору219Колеснікова І.В.;
4Формування громадянської компетентності від діяльнісних технологій до активної життєво позиції у ЗДО 219Чуян І.Л.;
четвер
18.04.2024
1Цифровий контент освітнього процесу в закладі дошкільної освіти219Колеснікова І.В.;
2Цифровий контент освітнього процесу в закладі дошкільної освіти219Колеснікова І.В.;
3Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання219Орлова О.А.;
4Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання219Орлова О.А.;
п`ятниця
19.04.2024
1Ігровий та діяльнісний підхід в системі дощкільної освіти: дієві практики219Ренькас Б.М.; Орлова О.А.; Кучинська Л.Ф.;
2Ігровий та діяльнісний підхід в системі дощкільної освіти: дієві практики219Ренькас Б.М.; Орлова О.А.; Кучинська Л.Ф.;
3Сенсорна інтеграція: наслідки та корекція219Орлова О.А.;
4Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики219Кльоц Л.А.;

2) директори закладів загальної середньої освіти (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? 104Печенюк А.П.;
2Соціально-психологічний зміст функцій управління керівника закладу освіти104Корнілова Т.Б.;
3Стратегічне управління персоналом:курс на професійну автономію чи на культуру співпраці104Смагін І.І.;
4Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану104Кравець О.А.;
середа
17.04.2024
1Управлінська "ревізія" якості підвищення кваліфікації педагогів104Андрійчук О.І.;
2Діагностика та компенсація навчальних втрат здобувачів освіти: актуальні підходи104Ренькас Б.М.;
3Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи104Пастовенський О.В.;
4Актуальні питання здійснення публічних закупівель: законодавчі вимоги104Прищепа Л.А.;
четвер
18.04.2024
1Розгортаємо нові формати практик національно патріотичного виховання104Гусак В.М.;
2Розроблення навчальних програм у Новій українській школі: проблеми, підходи та алгоритми104Пастовенський О.В.;
3Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти104Гуменюк А.В.;
4Тематична дискусія104Смагін І.І.; Ренькас Б.М.; Гречина М.І.;
п`ятниця
19.04.2024
1Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики104Кльоц Л.А.;
2Цифровий дизайн сучасного освітнього простору104Колеснікова І.В.;
3Основи медичних знань. Інноваційні введення в протоколи та накази МОЗ України104Воробйов В.М.;

3) учителі (викладачі) біології і екології, основ здоров’я, інтегрованих курсів освітніх галузей «Природнича», «Соціальна і здоров’язбережувальна», міжгалузевих інтегрованих курсів (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1 Нормативно-методичне портфоліо вчителя314Поліщук Н.М.;
2 Нормативно-методичне портфоліо вчителя314Поліщук Н.М.;
3Предметні проекти: від ідеї до реалізації314Гречина М.І.;
4Цифровий дизайн сучасного освітнього простору314Колеснікова І.В.;
середа
17.04.2024
1Безпека та небезпека: розрізняємо та діємо314Осадчук Н.О.;
2Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати.314Доброльожа Г.М.;
3Методичний дайджест314Поліщук Н.М.;
4Аналізуємо та презентуємо власне професійне зростання314Мастеркова Т.В.;
четвер
18.04.2024
1Сучасні підходи до організації освітнього процесу для дітей з ООП у закладі освіти314Градівська В.М.;
2Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути314Смагіна Т.М.;
3Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути314Смагіна Т.М.;
4Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина 314Адамович І.В.;
п`ятниця
19.04.2024
1Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи314Пастовенський О.В.;
2Методичний дайджест314Поліщук Н.М.;
3Тематична дискусія314Поліщук Н.М.; Борозенна О.С.; Колеснікова І.В.;

4) учителі (викладачі) зарубіжної літератури, інтегрованих курсів освітньої галузі «Мовно-літературна» (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1Предметно-методична компетентність вчителя: від знань до цінностей216Доброльожа Г.М.;
2Предметно-методична компетентність вчителя: від знань до цінностей216Доброльожа Г.М.;
3Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу216Косигіна О.В.;
4Інституціалізація фахового досвіду педагога як фактор його професійного зростання216Мастеркова Т.В.;
середа
17.04.2024
1Сучасний урок НУШ як виклик часу216Залізницька О.В.;
2Прийоми роботи з текстом художнього твору на уроках зарубіжної літератури216Залізницька О.В.;
3Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина 216Адамович І.В.;
4Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати.216Доброльожа Г.М.;
четвер
18.04.2024
1Ментальне здоровя: практики сходження216Бойко І.І.;
2Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? 216Печенюк А.П.;
3Академічна доброчесність як один із напрямів руху до європейських цінностей216Доброльожа Г.М.;
4Соціальний ресурс інклюзії216Дікова-Фаворська О.М.;
п`ятниця
19.04.2024
1Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології216Градівська В.М.;
2Тематична дискусія216Доброльожа Г.М.; Печенюк А.П.; Дікова-Фаворська О.М.;
3Цифрова скарбниця освіти: інноваційні засоби для онлайн навчання216Ущапівський В.Я.;

5) учителі (викладачі) інформатики, міжгалузевих інтегрованих курсів (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1Методичний кейс учителя інформатики210Колеснікова І.В.;
2Формуємо підприємливість учнів на уроках та в позаурочний час210Борозенна О.С.;
3Програмування в шкільному курсі інформатики: від знання до вміння210Семенчук С.П.;
4Програмування в шкільному курсі інформатики: від знання до вміння210Семенчук С.П.;
середа
17.04.2024
1Тривимірна графіка у проєктній діяльності210Семенчук С.П.;
2Тривимірна графіка у проєктній діяльності210Семенчук С.П.;
3Практичні аспекти виконання завдань олімпіади з інформаційних технологій210Грабовський П.П.;
4Практичні аспекти виконання завдань олімпіади з інформаційних технологій210Грабовський П.П.;
четвер
18.04.2024
1Сучасні технології веброзробки: що варто знати210Семенчук С.П.;
2Сучасні технології веброзробки: що варто знати210Семенчук С.П.;
3Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики210Кльоц Л.А.;
4Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати210Доброльожа Г.М.;
п`ятниця
19.04.2024
1Тематична дискусія210Колеснікова І.В.; Семенчук С.П.; Грабовський П.П.;
2Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП210Козир В.В.;
3Сучасні технології веброзробки: що варто знати210Семенчук С.П.;

6) учителі (викладачі) математики, інтегрованих курсів освітньої галузі «Математична» (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1Настановне заняття. Нова українська школа: перехід на наступний рівень базового предметного навчання107Роміцина Л.В.;
2Нова українська школа: перехід на наступний рівень базового предметного навчання.107Роміцина Л.В.;
3Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи107Пастовенський О.В.;
4Розвиваємо резильєнтність учасників освітнього процесу для захисту ментального здоров'я107Косигіна О.В.;
середа
17.04.2024
1Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищі107Бурова Г.В.;
2Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища107Стефанович О.П.;
3Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища107Стефанович О.П.;
4Навчальні втрати учнів та учениць з математики: пошук шляхів подолання107Роміцина Л.В.;
четвер
18.04.2024
1Сучасне інформаційно-цифрове середовище ЗЗСО: організаційно-педагогічні умови використання107Грабовський П.П.;
2Цифровий застосунок Liveworksheets як засіб для реалізації E-learning107Грабовський П.П.;
3Насильство як феномен сучасного світу та програми превенції в учнівському середовищі107Дікова-Фаворська О.М.;
4Універсальний дизайн: від теорії до практики107Побережник С.С.;
п`ятниця
19.04.2024
1Сертифікація вчителя математики як визначення високого рівня його педагогічної майстерності107Роміцина Л.В.;
2Тематична дискусія107Пастовенський О.В.; Грабовський П.П.; Роміцина Л.В.;
3Актуальні питання атестації педагогічних працівників107Шабінська О.Д.;

7) учителі (викладачі) музичного мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво» (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищіБурова Г.В.;
2Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підліткамиГусак В.М.;
3Формувальне оцінювання: у пошуках нитки АріадниШуневич О.М.;
4Мистецька комунікація: методику підказує життяБовсунівський В.М.;
середа
17.04.2024
1Національно-патріотичне виховання дітей на уроках мистецтва (музичного мистецтва) з урахуванням сьогоденняПавлюченко Н.В.;
2Професійна спільнота педагогічних працівників: з чого почати і куди рухатисяКеснер Ю.П.;
3Мистецтво бароко як світоглядна системаКопоть І.Є.;
4Музична терапія в комплексі психологічної самодопомоги під час війниКопоть І.Є.;
четвер
18.04.2024
1Формування ключових, предметних і межпредметних компетентностей на уроках інтегрованого курсу "Мистецтво"Павлюченко Н.В.;
25 кроків до мотивованого навчанняПобережник С.С.;
3Ресурсоорієнтована модель стресоподолання BASIC PhШугай Т.Й.;
4Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачуЗавязун Т.В.;
п`ятниця
19.04.2024
1Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянинаАдамович І.В.;
2Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусіГуменюк А.В.;
3Тематична дискусіяБовсунівський В.М.; Ренькас Б.М.; Шуневич О.М.;

8) учителі (викладачі) української мови, української літератури, інтегрованих курсів освітньої галузі «Мовно-літературна» (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
2Цифровий контент освітнього процесу в закладі дошкільної освіти105Колеснікова І.В.;
3Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підлітками105Гусак В.М.;
4Домедична допомога: що має знати кожен українець105Гречина М.І.;
середа
17.04.2024
1Аргументоване письмо: від епізодів до практики на щодень105Шуневич О.М.;
2Читацька компетентність: від аналізу до інтерпретації тексту105Корнілова Т.Б.;
3Сприймання усної інформації на уроках словесності: орієнтири для оцінювання 105Лінкевич Л.П.;
4Аргументоване письмо: від епізодів до практики на щодень105Шуневич О.М.;
четвер
18.04.2024
1Сертифікація: долучитися чи уникнути?105Колесник К.І.;
2Деструктивна поведінка підлітка: проблема загострення та алгоритм попередження105Дікова-Фаворська О.М.;
35 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі105Фамілярська Л.Л.;
4Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу105Косигіна О.В.;
п`ятниця
19.04.2024
1Тематична дискусія106Шуневич О.М.; Побережник С.С.; Гречина М.І.;
2(Поза)шлюбне життя фольклору та літератури: про що розповідають казки105Чернюк С.Л.;
3Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП105Козир В.В.;

9) учителі (викладачі) фізичної культури (виховання) (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1Нормативно-методичний дайджест вчителя фізичної культури106Гошко А.М.;
2Розвиток інноваційної компетентності педагогічного працівника в умовах НУШ106Шегеда А.Ф.;
3Варіативність на уроках фізичної культури106Гошко А.М.;
4Безпека та небезпека: розрізняємо та діємо106Осадчук Н.О.;
середа
17.04.2024
1Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології106Градівська В.М.;
2Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи106Пастовенський О.В.;
3Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підлітками106Гусак В.М.;
4Варіативність на уроках фізичної культури106Гошко А.М.;
четвер
18.04.2024
1Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати.106Доброльожа Г.М.;
2Цифрові фішки на допомогу вчителя фізичної культури106Гошко А.М.;
3Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина 106Адамович І.В.;
4Як убезпечити себе та учнів від вибухонебезпечних предметів106Гошко А.М.;
п`ятниця
19.04.2024
1Від здорової дитини до "Здорової України"106Гошко А.М.;
2Тематична дискусія106Гошко А.М.; Гусак В.М.; Андрійчук О.І.;
3Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусі106Гуменюк А.В.;

10) учителі закладів та/або установ освіти «Створення сучасного освітнього середовища (з уточненням категорій, напрямів, компетентностей тощо)» (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1Медіаполе педагога як прояв інформаційної компетентності311Кадащук А.Р.;
2Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? 311Печенюк А.П.;
3Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики311Кльоц Л.А.;
4Розвиток предметно-методичної компетентності вчителя як чинник успішного формування підприємливості учнів311Добрякова С.В.;
середа
17.04.2024
1Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати.311Доброльожа Г.М.;
2Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути311Смагіна Т.М.;
3Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути311Смагіна Т.М.;
4Тексти, казки, думки (через призму критичного мислення)311Кадащук А.Р.;
четвер
18.04.2024
1Освітні хитрики: розваги чи дієві інструменти навчання311Борозенна О.С.;
2Активізація діяльності педагога у фахових спільнотах як чинник удосконалення його професійної компетентності311Мастеркова Т.В.;
3Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи311Пастовенський О.В.;
4Цифровий дизайн сучасного освітнього простору311Колеснікова І.В.;
п`ятниця
19.04.2024
1Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти311Гуменюк А.В.;
2Тематична дискусія311Смагіна Т.М.; Мастеркова Т.В.; Кадащук А.Р.;
3Сучасне інформаційно-цифрове середовище ЗЗСО: організаційно-педагогічні умови використання311Грабовський П.П.;

11) учителі початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
15 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі304Фамілярська Л.Л.;
2Розвиваємо музичне сприймання: пошук методичних орієнтирів304Бовсунівський В.М.;
3Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП304Козир В.В.;
4Ментальне здоров’я: практики сходження304Бойко І.І.;
середа
17.04.2024
15 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі304Фамілярська Л.Л.;
2Універсальний дизайн: від теорії до практики304Побережник С.С.;
3Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти304Трохименко Т.О.;
4Розвиток соціальної компетентності в освітньому процесі сучасної початкової школи304Бовсунівська Г.Г.;
четвер
18.04.2024
1Говори правильно: абетка нормативного мовлення304Харченко Г.І.;
2Методична резиденція з креативного письма 304Шуневич О.М.;
3Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу304Косигіна О.В.;
4Практичні орієнтири уроку НУШ: досвід сертифікації304Запорожцева Ю.С.;
п`ятниця
19.04.2024
1Особливості організації інклюзивного освітнього процесу в ЗДО304Коврігіна Л.М.;
2Тематична дискусія304Побережник С.С.; Запорожцева Ю.С.; Косигіна О.В.;
3Диференціація - ефективна практика діяльнісного навчання в початковій школі304Зуєвська Т.В.;

12) учителі початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
16.04.2024
1Розвиваємо музичне сприймання: пошук методичних орієнтирів301Бовсунівський В.М.;
25 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі301Фамілярська Л.Л.;
3Ментальне здоров’я: практики сходження301Бойко І.І.;
4Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП301Козир В.В.;
середа
17.04.2024
1Універсальний дизайн: від теорії до практики301Побережник С.С.;
25 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі301Фамілярська Л.Л.;
3Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу301Косигіна О.В.;
4Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти301Трохименко Т.О.;
четвер
18.04.2024
1Методична резиденція з креативного письма 301Шуневич О.М.;
2Говори правильно: абетка нормативного мовлення301Харченко Г.І.;
3Практичні орієнтири уроку НУШ: досвід сертифікації301Запорожцева Ю.С.;
4Особливості організації інклюзивного освітнього процесу в ЗДО301Коврігіна Л.М.;
п`ятниця
19.04.2024
1Розвиток соціальної компетентності в освітньому процесі сучасної початкової школи301Бовсунівська Г.Г.;
2Диференціація - ефективна практика діяльнісного навчання в початковій школі301Зуєвська Т.В.;
3Тематична дискусія301Побережник С.С.; Запорожцева Ю.С.; Чуян І.Л.;

13) учителі-логопеди, учителі-дефектологи, асистенти вихователів закладів дошкільної освіти  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
понеділок
15.04.2024
1Особливості викладання математики в інклюзивній групі дошкільного закладу освітиакт залаЗаплатинська А.Б.;
2Особливості викладання математики в інклюзивній групі дошкільного закладу освітиакт залаЗаплатинська А.Б.;
3Особливості викладання математики в інклюзивній групі дошкільного закладу освітиакт залаЗаплатинська А.Б.;
4Комплексне використання інноваційних методів компенсації та корекції мовленнєвих розладів у дітей з інтелектуальними порушеннямиакт залаКачарян Т.С.;
вівторок
16.04.2024
1Використання ІКТ в роботв вчителя-логопеда з дітьми із ЗНМ. Створення мультиплікації.акт залаСокольнікова І.П.;
2Готовність педагогів до надання першої медичної допомоги як важливий крок у створенні безпечного освітнього середовищаакт залаВоробйов В.М.;
3Комунікативна компетентність як умова формування ефективного стилю педагогічного спілкуванняакт залаЗавязун Т.В.;
4Використання інтегрованого підходу до занять з математики і мовлення в групі для дітей із затримкою психічного розвиткуакт залаТерещук Л.Т.;
середа
17.04.2024
1Логоритміка - в системі комплексних реабілітаційних методик з дітьми з психофізичними і мовленнєвими порушеннямиакт залаПавлюк С.В.;
2Підготовка дітей старшого дошкільного віку з ООП до опанування грамотоюакт залаКравець Н.П.;
3Підготовка дітей старшого дошкільного віку з ООП до опанування грамотоюакт залаКравець Н.П.;
4Раннєвиявлення порушень в розвитку та надання комплексної своєчасної допомоги дітям з особливими освітніми потребамиакт залаШовтюк А.М.;
четвер
18.04.2024
1Індивідуальна модель підтримки в закладі освітиакт залаГуменюк А.В.;
2Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусіакт залаГуменюк А.В.;
3Підготовка дітей старшого дошкільного віку з ООП до опанування грамотоюакт залаКравець Н.П.;
4Підготовка дітей старшого дошкільного віку з ООП до опанування грамотоюакт залаКравець Н.П.;
п`ятниця
19.04.2024
1Ментальне здоров’я: практики сходженняакт залаБойко І.І.;
2Взаємозв’язок в роботі вчителя-логопеда з асистентом вихователя в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребамиакт залаГрибан Л.М.;
3Тематична дискусіяакт залаКонопацька О.С.; Косигіна О.В.; Завязун Т.В.;
4Тематична дискусіяакт залаКонопацька О.С.; Косигіна О.В.; Завязун Т.В.;