Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
понеділок 15.04.2024 | 1 | Особливості організації інклюзивного освітнього процесу в ЗДО | 219 | Коврігіна Л.М.; |
2 | Комунікативна компетентність як умова формування ефективного стилю педагогічного спілкування | 219 | Завязун Т.В.; | |
3 | Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачу | 219 | Завязун Т.В.; | |
4 | Алгоритм надання першої психологічної допомоги дорослим і дітям у кризовій ситуації | 219 | Косигіна О.В.; | |
вівторок 16.04.2024 | 1 | Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища | 219 | Стефанович О.П.; |
2 | Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища | 219 | Стефанович О.П.; | |
3 | Реалізація діяльнісного підходу в дошкіллі та НУШ: реалії сьогодення | 219 | Орлова О.А.; | |
4 | Реалізація діяльнісного підходу в дошкіллі та НУШ: реалії сьогодення | 219 | Орлова О.А.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | 219 | Гуменюк А.В.; |
2 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | 219 | Гуменюк А.В.; | |
3 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 219 | Колеснікова І.В.; | |
4 | Формування громадянської компетентності від діяльнісних технологій до активної життєво позиції у ЗДО | 219 | Чуян І.Л.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Цифровий контент освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | 219 | Колеснікова І.В.; |
2 | Цифровий контент освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | 219 | Колеснікова І.В.; | |
3 | Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання | 219 | Орлова О.А.; | |
4 | Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання | 219 | Орлова О.А.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Ігровий та діяльнісний підхід в системі дощкільної освіти: дієві практики | 219 | Ренькас Б.М.; Орлова О.А.; Кучинська Л.Ф.; |
2 | Ігровий та діяльнісний підхід в системі дощкільної освіти: дієві практики | 219 | Ренькас Б.М.; Орлова О.А.; Кучинська Л.Ф.; | |
3 | Сенсорна інтеграція: наслідки та корекція | 219 | Орлова О.А.; | |
4 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 219 | Кльоц Л.А.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? | 104 | Печенюк А.П.; |
2 | Соціально-психологічний зміст функцій управління керівника закладу освіти | 104 | Корнілова Т.Б.; | |
3 | Стратегічне управління персоналом:курс на професійну автономію чи на культуру співпраці | 104 | Смагін І.І.; | |
4 | Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану | 104 | Кравець О.А.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Управлінська "ревізія" якості підвищення кваліфікації педагогів | 104 | Андрійчук О.І.; |
2 | Діагностика та компенсація навчальних втрат здобувачів освіти: актуальні підходи | 104 | Ренькас Б.М.; | |
3 | Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи | 104 | Пастовенський О.В.; | |
4 | Актуальні питання здійснення публічних закупівель: законодавчі вимоги | 104 | Прищепа Л.А.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Розгортаємо нові формати практик національно патріотичного виховання | 104 | Гусак В.М.; |
2 | Розроблення навчальних програм у Новій українській школі: проблеми, підходи та алгоритми | 104 | Пастовенський О.В.; | |
3 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | 104 | Гуменюк А.В.; | |
4 | Тематична дискусія | 104 | Смагін І.І.; Ренькас Б.М.; Гречина М.І.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 104 | Кльоц Л.А.; |
2 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 104 | Колеснікова І.В.; | |
3 | Основи медичних знань. Інноваційні введення в протоколи та накази МОЗ України | 104 | Воробйов В.М.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Нормативно-методичне портфоліо вчителя | 314 | Поліщук Н.М.; |
2 | Нормативно-методичне портфоліо вчителя | 314 | Поліщук Н.М.; | |
3 | Предметні проекти: від ідеї до реалізації | 314 | Гречина М.І.; | |
4 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 314 | Колеснікова І.В.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Безпека та небезпека: розрізняємо та діємо | 314 | Осадчук Н.О.; |
2 | Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати. | 314 | Доброльожа Г.М.; | |
3 | Методичний дайджест | 314 | Поліщук Н.М.; | |
4 | Аналізуємо та презентуємо власне професійне зростання | 314 | Мастеркова Т.В.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Сучасні підходи до організації освітнього процесу для дітей з ООП у закладі освіти | 314 | Градівська В.М.; |
2 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 314 | Смагіна Т.М.; | |
3 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 314 | Смагіна Т.М.; | |
4 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | 314 | Адамович І.В.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи | 314 | Пастовенський О.В.; |
2 | Методичний дайджест | 314 | Поліщук Н.М.; | |
3 | Тематична дискусія | 314 | Поліщук Н.М.; Борозенна О.С.; Колеснікова І.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Предметно-методична компетентність вчителя: від знань до цінностей | 216 | Доброльожа Г.М.; |
2 | Предметно-методична компетентність вчителя: від знань до цінностей | 216 | Доброльожа Г.М.; | |
3 | Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу | 216 | Косигіна О.В.; | |
4 | Інституціалізація фахового досвіду педагога як фактор його професійного зростання | 216 | Мастеркова Т.В.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Сучасний урок НУШ як виклик часу | 216 | Залізницька О.В.; |
2 | Прийоми роботи з текстом художнього твору на уроках зарубіжної літератури | 216 | Залізницька О.В.; | |
3 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | 216 | Адамович І.В.; | |
4 | Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати. | 216 | Доброльожа Г.М.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Ментальне здоровя: практики сходження | 216 | Бойко І.І.; |
2 | Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? | 216 | Печенюк А.П.; | |
3 | Академічна доброчесність як один із напрямів руху до європейських цінностей | 216 | Доброльожа Г.М.; | |
4 | Соціальний ресурс інклюзії | 216 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології | 216 | Градівська В.М.; |
2 | Тематична дискусія | 216 | Доброльожа Г.М.; Печенюк А.П.; Дікова-Фаворська О.М.; | |
3 | Цифрова скарбниця освіти: інноваційні засоби для онлайн навчання | 216 | Ущапівський В.Я.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Методичний кейс учителя інформатики | 210 | Колеснікова І.В.; |
2 | Формуємо підприємливість учнів на уроках та в позаурочний час | 210 | Борозенна О.С.; | |
3 | Програмування в шкільному курсі інформатики: від знання до вміння | 210 | Семенчук С.П.; | |
4 | Програмування в шкільному курсі інформатики: від знання до вміння | 210 | Семенчук С.П.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Тривимірна графіка у проєктній діяльності | 210 | Семенчук С.П.; |
2 | Тривимірна графіка у проєктній діяльності | 210 | Семенчук С.П.; | |
3 | Практичні аспекти виконання завдань олімпіади з інформаційних технологій | 210 | Грабовський П.П.; | |
4 | Практичні аспекти виконання завдань олімпіади з інформаційних технологій | 210 | Грабовський П.П.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Сучасні технології веброзробки: що варто знати | 210 | Семенчук С.П.; |
2 | Сучасні технології веброзробки: що варто знати | 210 | Семенчук С.П.; | |
3 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 210 | Кльоц Л.А.; | |
4 | Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати | 210 | Доброльожа Г.М.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Тематична дискусія | 210 | Колеснікова І.В.; Семенчук С.П.; Грабовський П.П.; |
2 | Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП | 210 | Козир В.В.; | |
3 | Сучасні технології веброзробки: що варто знати | 210 | Семенчук С.П.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Настановне заняття. Нова українська школа: перехід на наступний рівень базового предметного навчання | 107 | Роміцина Л.В.; |
2 | Нова українська школа: перехід на наступний рівень базового предметного навчання. | 107 | Роміцина Л.В.; | |
3 | Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи | 107 | Пастовенський О.В.; | |
4 | Розвиваємо резильєнтність учасників освітнього процесу для захисту ментального здоров'я | 107 | Косигіна О.В.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищі | 107 | Бурова Г.В.; |
2 | Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища | 107 | Стефанович О.П.; | |
3 | Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища | 107 | Стефанович О.П.; | |
4 | Навчальні втрати учнів та учениць з математики: пошук шляхів подолання | 107 | Роміцина Л.В.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Сучасне інформаційно-цифрове середовище ЗЗСО: організаційно-педагогічні умови використання | 107 | Грабовський П.П.; |
2 | Цифровий застосунок Liveworksheets як засіб для реалізації E-learning | 107 | Грабовський П.П.; | |
3 | Насильство як феномен сучасного світу та програми превенції в учнівському середовищі | 107 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
4 | Універсальний дизайн: від теорії до практики | 107 | Побережник С.С.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Сертифікація вчителя математики як визначення високого рівня його педагогічної майстерності | 107 | Роміцина Л.В.; |
2 | Тематична дискусія | 107 | Пастовенський О.В.; Грабовський П.П.; Роміцина Л.В.; | |
3 | Актуальні питання атестації педагогічних працівників | 107 | Шабінська О.Д.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищі | Бурова Г.В.; | |
2 | Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підлітками | Гусак В.М.; | ||
3 | Формувальне оцінювання: у пошуках нитки Аріадни | Шуневич О.М.; | ||
4 | Мистецька комунікація: методику підказує життя | Бовсунівський В.М.; | ||
середа 17.04.2024 | 1 | Національно-патріотичне виховання дітей на уроках мистецтва (музичного мистецтва) з урахуванням сьогодення | Павлюченко Н.В.; | |
2 | Професійна спільнота педагогічних працівників: з чого почати і куди рухатися | Кеснер Ю.П.; | ||
3 | Мистецтво бароко як світоглядна система | Копоть І.Є.; | ||
4 | Музична терапія в комплексі психологічної самодопомоги під час війни | Копоть І.Є.; | ||
четвер 18.04.2024 | 1 | Формування ключових, предметних і межпредметних компетентностей на уроках інтегрованого курсу "Мистецтво" | Павлюченко Н.В.; | |
2 | 5 кроків до мотивованого навчання | Побережник С.С.; | ||
3 | Ресурсоорієнтована модель стресоподолання BASIC Ph | Шугай Т.Й.; | ||
4 | Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачу | Завязун Т.В.; | ||
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | Адамович І.В.; | |
2 | Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусі | Гуменюк А.В.; | ||
3 | Тематична дискусія | Бовсунівський В.М.; Ренькас Б.М.; Шуневич О.М.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 2 | Цифровий контент освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | 105 | Колеснікова І.В.; |
3 | Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підлітками | 105 | Гусак В.М.; | |
4 | Домедична допомога: що має знати кожен українець | 105 | Гречина М.І.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Аргументоване письмо: від епізодів до практики на щодень | 105 | Шуневич О.М.; |
2 | Читацька компетентність: від аналізу до інтерпретації тексту | 105 | Корнілова Т.Б.; | |
3 | Сприймання усної інформації на уроках словесності: орієнтири для оцінювання | 105 | Лінкевич Л.П.; | |
4 | Аргументоване письмо: від епізодів до практики на щодень | 105 | Шуневич О.М.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Сертифікація: долучитися чи уникнути? | 105 | Колесник К.І.; |
2 | Деструктивна поведінка підлітка: проблема загострення та алгоритм попередження | 105 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
3 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 105 | Фамілярська Л.Л.; | |
4 | Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу | 105 | Косигіна О.В.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Тематична дискусія | 106 | Шуневич О.М.; Побережник С.С.; Гречина М.І.; |
2 | (Поза)шлюбне життя фольклору та літератури: про що розповідають казки | 105 | Чернюк С.Л.; | |
3 | Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП | 105 | Козир В.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Нормативно-методичний дайджест вчителя фізичної культури | 106 | Гошко А.М.; |
2 | Розвиток інноваційної компетентності педагогічного працівника в умовах НУШ | 106 | Шегеда А.Ф.; | |
3 | Варіативність на уроках фізичної культури | 106 | Гошко А.М.; | |
4 | Безпека та небезпека: розрізняємо та діємо | 106 | Осадчук Н.О.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології | 106 | Градівська В.М.; |
2 | Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи | 106 | Пастовенський О.В.; | |
3 | Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підлітками | 106 | Гусак В.М.; | |
4 | Варіативність на уроках фізичної культури | 106 | Гошко А.М.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати. | 106 | Доброльожа Г.М.; |
2 | Цифрові фішки на допомогу вчителя фізичної культури | 106 | Гошко А.М.; | |
3 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | 106 | Адамович І.В.; | |
4 | Як убезпечити себе та учнів від вибухонебезпечних предметів | 106 | Гошко А.М.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Від здорової дитини до "Здорової України" | 106 | Гошко А.М.; |
2 | Тематична дискусія | 106 | Гошко А.М.; Гусак В.М.; Андрійчук О.І.; | |
3 | Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусі | 106 | Гуменюк А.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Медіаполе педагога як прояв інформаційної компетентності | 311 | Кадащук А.Р.; |
2 | Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? | 311 | Печенюк А.П.; | |
3 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 311 | Кльоц Л.А.; | |
4 | Розвиток предметно-методичної компетентності вчителя як чинник успішного формування підприємливості учнів | 311 | Добрякова С.В.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати. | 311 | Доброльожа Г.М.; |
2 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 311 | Смагіна Т.М.; | |
3 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 311 | Смагіна Т.М.; | |
4 | Тексти, казки, думки (через призму критичного мислення) | 311 | Кадащук А.Р.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Освітні хитрики: розваги чи дієві інструменти навчання | 311 | Борозенна О.С.; |
2 | Активізація діяльності педагога у фахових спільнотах як чинник удосконалення його професійної компетентності | 311 | Мастеркова Т.В.; | |
3 | Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи | 311 | Пастовенський О.В.; | |
4 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 311 | Колеснікова І.В.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | 311 | Гуменюк А.В.; |
2 | Тематична дискусія | 311 | Смагіна Т.М.; Мастеркова Т.В.; Кадащук А.Р.; | |
3 | Сучасне інформаційно-цифрове середовище ЗЗСО: організаційно-педагогічні умови використання | 311 | Грабовський П.П.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 304 | Фамілярська Л.Л.; |
2 | Розвиваємо музичне сприймання: пошук методичних орієнтирів | 304 | Бовсунівський В.М.; | |
3 | Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП | 304 | Козир В.В.; | |
4 | Ментальне здоров’я: практики сходження | 304 | Бойко І.І.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 304 | Фамілярська Л.Л.; |
2 | Універсальний дизайн: від теорії до практики | 304 | Побережник С.С.; | |
3 | Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти | 304 | Трохименко Т.О.; | |
4 | Розвиток соціальної компетентності в освітньому процесі сучасної початкової школи | 304 | Бовсунівська Г.Г.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Говори правильно: абетка нормативного мовлення | 304 | Харченко Г.І.; |
2 | Методична резиденція з креативного письма | 304 | Шуневич О.М.; | |
3 | Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу | 304 | Косигіна О.В.; | |
4 | Практичні орієнтири уроку НУШ: досвід сертифікації | 304 | Запорожцева Ю.С.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Особливості організації інклюзивного освітнього процесу в ЗДО | 304 | Коврігіна Л.М.; |
2 | Тематична дискусія | 304 | Побережник С.С.; Запорожцева Ю.С.; Косигіна О.В.; | |
3 | Диференціація - ефективна практика діяльнісного навчання в початковій школі | 304 | Зуєвська Т.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 16.04.2024 | 1 | Розвиваємо музичне сприймання: пошук методичних орієнтирів | 301 | Бовсунівський В.М.; |
2 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 301 | Фамілярська Л.Л.; | |
3 | Ментальне здоров’я: практики сходження | 301 | Бойко І.І.; | |
4 | Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП | 301 | Козир В.В.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Універсальний дизайн: від теорії до практики | 301 | Побережник С.С.; |
2 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 301 | Фамілярська Л.Л.; | |
3 | Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу | 301 | Косигіна О.В.; | |
4 | Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти | 301 | Трохименко Т.О.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Методична резиденція з креативного письма | 301 | Шуневич О.М.; |
2 | Говори правильно: абетка нормативного мовлення | 301 | Харченко Г.І.; | |
3 | Практичні орієнтири уроку НУШ: досвід сертифікації | 301 | Запорожцева Ю.С.; | |
4 | Особливості організації інклюзивного освітнього процесу в ЗДО | 301 | Коврігіна Л.М.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Розвиток соціальної компетентності в освітньому процесі сучасної початкової школи | 301 | Бовсунівська Г.Г.; |
2 | Диференціація - ефективна практика діяльнісного навчання в початковій школі | 301 | Зуєвська Т.В.; | |
3 | Тематична дискусія | 301 | Побережник С.С.; Запорожцева Ю.С.; Чуян І.Л.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
понеділок 15.04.2024 | 1 | Особливості викладання математики в інклюзивній групі дошкільного закладу освіти | акт зала | Заплатинська А.Б.; |
2 | Особливості викладання математики в інклюзивній групі дошкільного закладу освіти | акт зала | Заплатинська А.Б.; | |
3 | Особливості викладання математики в інклюзивній групі дошкільного закладу освіти | акт зала | Заплатинська А.Б.; | |
4 | Комплексне використання інноваційних методів компенсації та корекції мовленнєвих розладів у дітей з інтелектуальними порушеннями | акт зала | Качарян Т.С.; | |
вівторок 16.04.2024 | 1 | Використання ІКТ в роботв вчителя-логопеда з дітьми із ЗНМ. Створення мультиплікації. | акт зала | Сокольнікова І.П.; |
2 | Готовність педагогів до надання першої медичної допомоги як важливий крок у створенні безпечного освітнього середовища | акт зала | Воробйов В.М.; | |
3 | Комунікативна компетентність як умова формування ефективного стилю педагогічного спілкування | акт зала | Завязун Т.В.; | |
4 | Використання інтегрованого підходу до занять з математики і мовлення в групі для дітей із затримкою психічного розвитку | акт зала | Терещук Л.Т.; | |
середа 17.04.2024 | 1 | Логоритміка - в системі комплексних реабілітаційних методик з дітьми з психофізичними і мовленнєвими порушеннями | акт зала | Павлюк С.В.; |
2 | Підготовка дітей старшого дошкільного віку з ООП до опанування грамотою | акт зала | Кравець Н.П.; | |
3 | Підготовка дітей старшого дошкільного віку з ООП до опанування грамотою | акт зала | Кравець Н.П.; | |
4 | Раннєвиявлення порушень в розвитку та надання комплексної своєчасної допомоги дітям з особливими освітніми потребами | акт зала | Шовтюк А.М.; | |
четвер 18.04.2024 | 1 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | акт зала | Гуменюк А.В.; |
2 | Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусі | акт зала | Гуменюк А.В.; | |
3 | Підготовка дітей старшого дошкільного віку з ООП до опанування грамотою | акт зала | Кравець Н.П.; | |
4 | Підготовка дітей старшого дошкільного віку з ООП до опанування грамотою | акт зала | Кравець Н.П.; | |
п`ятниця 19.04.2024 | 1 | Ментальне здоров’я: практики сходження | акт зала | Бойко І.І.; |
2 | Взаємозв’язок в роботі вчителя-логопеда з асистентом вихователя в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами | акт зала | Грибан Л.М.; | |
3 | Тематична дискусія | акт зала | Конопацька О.С.; Косигіна О.В.; Завязун Т.В.; | |
4 | Тематична дискусія | акт зала | Конопацька О.С.; Косигіна О.В.; Завязун Т.В.; |